We hebben een hele fijne kraamweek gehad met Nienke als kraamverzorgster !
Het voelde vanaf dag 1 gelijk vertrouwd. Een luisterend oor, goeie adviezen en vooral veel gezelligheid.
Ook onze dochter van 4jaar had vanaf dag 1 een klik met Nienke.
Ik zal haar zeker aanraden voor een fijne relaxte kraamweek
Nogmaals heel erg bedankt 🙏
Anne, Christianne, Siem en Evie
14 dagen geleden
Nienke is voor de tweede keer bij ons wezen kramen, dit keer vanwege de geboorte van ons dochtertje. Wat waren wij blij dat Nienke er weer was. Het voelde direct weer vertrouwd. Ook al hebben we al een zoontje van 2, het is zo fijn om weer hulp te krijgen bij het (opniew) leren zorgen en (borst)voeden. Daarbij is Nienke ontzettend lief en echt een luisterend oor. Nienke neemt veel zorgen weg door mee te denken en ook practische hulp te bieden. Ontzettend fijne kraamtijd gehad en wij zouden Nienke absoluut aan onze vrienden aanraden. Dankjewel voor alles Nienke!
Rianne en Bram
23 dagen geleden
We hebben de zorg van Nienke bij allebei de kinderen als fantastisch ervaren. We zouden Nienke aanraden als je persoonlijke aandacht wil tijdens de kraamperiode. Ze bekeek wat wij nodig hadden, gaf een luisterend oor en gaf adviezen, wanneer we dat nodig hadden.
Lieve Nienke, heel erg bedankt voor de kraam weken en de goede zorgen!
Reactie plaatsen
Reacties
We hebben een hele fijne kraamweek gehad met Nienke als kraamverzorgster !
Het voelde vanaf dag 1 gelijk vertrouwd. Een luisterend oor, goeie adviezen en vooral veel gezelligheid.
Ook onze dochter van 4jaar had vanaf dag 1 een klik met Nienke.
Ik zal haar zeker aanraden voor een fijne relaxte kraamweek
Nogmaals heel erg bedankt 🙏
Nienke is voor de tweede keer bij ons wezen kramen, dit keer vanwege de geboorte van ons dochtertje. Wat waren wij blij dat Nienke er weer was. Het voelde direct weer vertrouwd. Ook al hebben we al een zoontje van 2, het is zo fijn om weer hulp te krijgen bij het (opniew) leren zorgen en (borst)voeden. Daarbij is Nienke ontzettend lief en echt een luisterend oor. Nienke neemt veel zorgen weg door mee te denken en ook practische hulp te bieden. Ontzettend fijne kraamtijd gehad en wij zouden Nienke absoluut aan onze vrienden aanraden. Dankjewel voor alles Nienke!
We hebben de zorg van Nienke bij allebei de kinderen als fantastisch ervaren. We zouden Nienke aanraden als je persoonlijke aandacht wil tijdens de kraamperiode. Ze bekeek wat wij nodig hadden, gaf een luisterend oor en gaf adviezen, wanneer we dat nodig hadden.
Lieve Nienke, heel erg bedankt voor de kraam weken en de goede zorgen!